donderdag 28 maart 2013

Paasbest

Gisteren aan de slag gegaan voor de paasversiering.
Geinspireerd door haar via Pinterest maakte ik deze paasslinger.
Toen ik hem zag, wist ik dat ik hem moest maken.


Papiertjes van de Action en behangstaaltjes (neem jij er ook wel eens een paar mee haha?)

Inspiratie genoeg op Pinterest: ook deze lieve vintage labels, gevonden via Fieve, vond ik leuk om te gebruiken om voor de kids straks een verrassingszakje te maken.



 De bruin papieren zakjes heb ik ooit eens aangeschaft bij Kids of the World, de plakletters zijn van de Hema.

Met zo'n paasslinger en verse bloemen ben ik al tevreden, klaar voor de Paas!


Maar dan komt nog het allermooiste natuurlijk: Het paasmandje dat Jongste Boef heeft gemaakt op school.
Die krijgt een ereplaatsje op tafel!


Wij zijn er klaar voor!
Jullie ook?

PS: Ik heb gisteren Kringloopgeluk besteld, joehoe!




12 opmerkingen:

Daphne zei

Super leuke slinger en zakjes!! Ziet er al helemaal gezellig uit :D

Liefs, Daphne

Kim zei

Wat leuk, al die paas-knutsels! Hier ook wat school-werkjes die het huis opvrolijken. We hebben zelf nog niet veel gedaan, maar wie weet, ik vind jouw paasslingertje wel erg leuk!

MeMaree zei

Dat ziet er gezellig uit! Jij ook een fijn paasweekend!

Chrissie en Heidi zei

Wat een gezelligheid!!! Het slingertjes is SUPER! Maar ook het paasmandje is heel cute!

Fijn Weekend!

2 suskes zei

Fijn paasweekend! Ziet er gezellig uit!

Creations by Corline zei

Behangstaaltjes meenemen.... nooit ;-) maar goed idee om ze zo te gebruiken! Misschien binnenkort maar een slinger maken! Fijn weekend

Kristel zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit!

Unknown zei

leuk geworden die slinger !
nog leuker het paasmaaksel van zoon of dochter :-)
hier wel sfeer maar geen pasen !

fijne dagen
liefs, Ellen

Unknown zei

wat een leuke dingetjes
vrolijk pasen

groetjes sannie

Bij Saab zei

Dat is de jongste zoon :) (Heb 2 jongens)

Anoniem zei

Wat heb je dat gezellig gemaakt! heel leuk! Complimenten voor je blog. Ik vind jou lettertype ( kleur) zo mooi en goed leesbaar!

Bij Saab zei

Leuk om te horen Lize! Bedankt voor je compliment :)