zondag 14 april 2013

Home Sweet Home #5: Lente! (Griep???)

Griep..
Hoofdpijn, kop vol snot, spierpijn, koorts, geen eetlust en slecht slapen..  Keukenrollen met papier gaan er doorheen (alweer).. 
Het enige uitzicht: het plafond of de binnenkant van m'n ogen.
Als toetje nog een keelontsteking.
Ik weet het,  ben niet de enige. .
Maar dit is nu even hoe het er hier voor staat.
Als dit geen Home Sweet Home is..
Al wilde ik graag ons lieve Home Sweet Home nu verruilen voor de buitenlucht.


Gelukkig ben ik de enige van ons gezin die gevloerd gaat..
Oudste Boef krijgt net een klein staartje mee en heeft me 2 dagen op de bank vergezeld.
Jongste Boef zorgt met Papa voor het huishouden. 
En neemt mooie rozen mee voor Mama..


En dat is toch een fleuriger uitzicht vanaf de bank..

Mijn uitzicht..

Ondertussen is dan wel dit boek op de mat gevallen..
Maakt het ziek zijn weer wat beter.
(Of is het de antibiotica??)


Dag lieve mensen, bestellen jullie een beetje zon? Ik geloof dat dat het beste medicijn is..

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama

11 opmerkingen:

Unknown zei

och arme, ik was al voor de kerst gevloerd door de griep, de griep die geloof ik nog nooit zolang heeft geheerst. Wat beroerd dat je juist met de eerste lente dagen nu ziek bent. Heel veel beterschap gewenst.

Liefs, Ellen

Van mij, voor jou zei

de griep grijpt maar om zich heen. Ik was vorige week ook geveld, zo beroerd dat je het gevoel hebt dat je nooit meer je energie terugkrijgt, herkenbaar? houd moed het gaat voorbij. Beterschap!

Unknown zei

Beterschap! Wat een ellende.
Sterkte

Kim zei

Getver!!! Gelukkig wordt er heel lief voor je gezorgd ;)
Beterschap voor jullie allebei.

(en idd.... dat staartje is hier momenteel ook op bezoek!)

Eva zei

Beterschap!!

Anoniem zei

Beterschap!
..en is het een leuk boek?
groetjes,
Letty

Barbaramama zei

Aaaaah beterschap voor jou!

Home sweet home X

Anoniem zei

Beterschap! Dit is niet leuk ( maar ik geniet wel in stilte van je mooie plaatjes)

Unknown zei

veel beterschap, dat is helemaal niet leuk.

groetjes sannie

Kris zei

:)

heel veel beterschap groetjes van mij!

Unknown zei

Gelukkig hier de griep achter de rug. beterschap!