woensdag 15 februari 2012

Award!

Open ik na 2 nachten werken in de zorg en heel veel schaatspretdagen weer mijn blog om eindelijk weer eens lekker te gaan lezen, zie ik dat ik een eerste Award heb gekregen van medebloggers 2 suskes !
Is dat nu niet hardstikke lief? Als je je nu afvraagt wat dit precies inhoud:
De Liebster Blog Award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers om hen wat meer bekendheid te geven. Wanneer je deze award ontvangt:
- bedank je de gever en plaats je een link op je blog
- geef je de award door aan 5 andere blogs (en laat je dat weten via een reactie op hun blog)
- hoop je dat de award met liefde wordt doorgegeven

Dus bij deze ga ik natuurlijk 2 suskes nogmaals bedanken voor hun lieve Award. Deze blog is ook net als Bij Saab nog vrij " jong" en word geschreven door 2 creatieve zussen.

De blogs aan wie ik de award ga doorgeven zijn:
Stuk voor stuk leuke blogs om te lezen!

4 opmerkingen:

de vrolijke letterbak zei

Wat lief! Dank je wel!

Anoniem zei

Dank je wel voor de Award. Fijn dat je geniet van mijn blog Creatief en Fantasierijk.

evamarie zei

Wat leuk dat ik die van je heb gekregen! Dankjewel! Mooie vormgeving heb je op je blog, mooie kleuren ook! Ik ben trouwens ook om en heb nu een pinterest account, inderdaad mega verslavend!

Kris zei

Dankjewel voor het compliment! Heel leuk!!!

Hij gaat alleen nu wel heel erg veel rond in blogland, dus had hem ook al gehad vorige week en ook al weer doorgegeven. Maar in ieder geval bedankt! Want ik voel me wel gevleid!