woensdag 12 februari 2014

Ik zeg even snel hallo!

Het eerste berichtje in 2014 en februari is al aardig gevorderd!
Maar we zijn dan ook heel erg druk geweest. Zoals ik laatst al vertelde, verwachten wij half april weer een kleintje en moet zeggen dat de zwangerschap snel gaat! Al weer 31 weekjes nu..


Dus je begrijpt dat er van alles gedaan moest worden en nog ben ik niet klaar (maar wanneer ben je dat nu eigenlijk wel ;)?)
En na 2 jongens krijgen wij nu een meisje! Hoe leuk is dat? Kan ik ook eens los op al dat leuke meidenspul!

Maar goed, vandaag ging ik weer eens naar de Action, om inspiratie op te doen voor traktaties voor de jongens straks wanneer hun kleine zusje is geboren.
En nu vond ik ook dit leuke setje Masking Tape en Bakers Twine!


Misschien hadden jullie dit al lang gescoord en loop ik schandalig achter, maar ik wilde het toch even delen!
En alles voor maar 69 cent.. (Per 2 Masking Tape en per 3 Bakers Twine)
Kon ik natuurlijk niet laten liggen..


Tot gauw, hoop binnenkort jullie nog meer te kunnen laten zien wat er allemaal gebeurd is hier, maar "Pin" me er niet op vast, want kan ook zomaar heel druk zijn met nesteldrang :)!!






5 opmerkingen:

2 suskes zei

Een famke! Wat leuk!

Kris zei

heeee wat een leuk berichtje!
ik herken het helemaal!
:)
heerlijk genieten zo!
ik hoop dat je je goed blijft voelen in de laatste weken! dat zou fijn zijn.

en wat een koop bij de action...mmmm....daar moet ik vh weekend ook maar even heen :)

toi toi toi!

Bij Saab zei

Jaa spannend! Erg leuk :)

Bij Saab zei

Ja jij zat er vorig jaar nog helemaal in :)! Hoop ook dat het zo voorspoedig blijft gaan, dan is het nog wel even vol te houden. . En succes bij de Action :)

Kim zei

Wauw, wat een mooi buikje zeg! En een dametje ;) Gefeliciteerd !!