zaterdag 9 maart 2013

Kringloopgeluk

Via 101-woonideeën kwam ik op het blog van Ingthings terecht, en daar zag ik dit:
Zij brengt in maart haar allereerste boek uit: Kringloopgeluk.
Foto: Ingthings
Foto: Ingthings
Aangezien ik ook een Kringloop-fan ben, is dit er 1 om te onthouden.. Zijzelf is heel bescheiden, maar ik zou zeggen: hou je van de kringloop, maar weet je niet goed wat je met de spullen moet doen die je daar vind? Dan is dit boek een mooi begin! (En haar blog sowieso ook een aanrader!)









4 opmerkingen:

Maud Boelaars zei

Ik ben ook erg benieuwd naar dit boek! Super leuk blog (heb er al weleens een give away gewonnen).

La Romanza zei

Echt een boek voor jou!! Vast geen toeval dat je op dit blog stuitte.
Prettig weekend nog.
Groetjes van Angelique

Unknown zei

jaaaaaaaa, ik kan niet wachten tot het in de winkel is, een echte aanrader !!

Arja van Garderen fotografie en styling zei

Super!!
Ik heb hem al besteld :) hij wordt vandaag bezorgd als het goed is ;).

Lieve groet, Arja