zaterdag 23 maart 2013

Juffendag

Was het toch opeens al weer juffendag van de week..
Staat toch echt al vanaf begin schooljaar op de kalender,  maar dan is het er toch helemaal even tussendoor geschoten en waren we te laat om wat leuks te maken :(..
Vorig jaar bakte ik nog koekjes met jongste Boef en we pakten het leuk in..


Dit jaar dus minder tijd en kochten we lieve tulpjes.  Maar niet zonder een klein toefje van onszelf erbij.. vlaggetjes van masking tape om het extra feestelijk te maken.


Fijn weekend allemaal.. Wat gaan jullie doen?
Ik ben net uit mijn nachtdienstjes en wakker, dus vandaag en morgen lekker luieren en genieten van elkaar!


PS: Ik heb een nieuw app-je op m'n telefoon PicsArt om foto's te bewerken op m'n mob. 
Ken je het al? Ik ben erg enthousiast!

En wat gezellig nieuwe volgers. Welkom!
Dag Hoor..





3 opmerkingen:

Kim zei

Wat leuk!! Het cadeautje van vorig jaar ook, maar de tulpen zullen vast goed bevallen. Die vlaggetjeslijn is de finishing touch :D

ken dit app-je niet, maar wel een andere (leuk he!)

fieve zei

Leuk gedaan!
Wat ik ga doen....werken!
Morgenvroeg uitslapen, ontbijten, knutselen, hardlopen, douchen en naar het werk!!!
Fijne zondag!

Anoniem zei

Mooie tulpjes zijn toch ook goed?
..zeker met een eigen "finishing touch".
groetjes,
Letty/Elle-Bee