maandag 16 juli 2012

Verjaardagsfeestje

Hallo!! Terug van weggeweest! Jeetje wat heb ik het laten afweten bij mijn "bloggie". We zijn heel druk geweest met verjaardagen, een vijver aanleggen en nog veel meer. En dat is allemaal geen reden om mijn blog te verwaarlozen! Dus ik ben er weer en heb weer genoeg materiaal om wat over te schrijven!
Maar eerst maar eens de verjaardag van mijn oudste zoon die een heuse tiener werd in mei..
Hij is gek van het spelletje Angry Birds (Rovio) en ik wilde hier een thema van maken. Dus ik maakte cakepops van Angry Birds om te trakteren, een echte zelfgemaakte verjaardagstaart en versiering.




Wat vind je? Cakepops en zo'n taart had ik nog nooit gemaakt, dus ik vond het wel spannend, maar ze zijn best goed gelukt en ze vielen ook nog in de smaak!
Wil je ook cakepops maken? Ik schreef er hier al een keer over...
Nou beste mensen! Tot gauw!


PS:   Ik heb ook mijn 365-dagen project verwaarloosd! Shame on me!
PS 2: Hallo nieuwe volgers! Gezellig..

2 opmerkingen:

Riri zei

Geen wonder dat je geen tijd had om te bloggen, toch? Blogstopje kan geen kwaad! Nu vol nieuwe inspiratie weer aan de slag... :-)
Groetjes Riri

Bij Saab zei

Nu er weer vol tegenaan ja Riri, om straks weer een kleine blogpauze te houden, want het is immers vakantie :)!