vrijdag 21 oktober 2011

Tutorial Aankleedkussenhoes

De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het maken van 44 (zei ik echt 44, waar was ik aan begonnen) slabbetjes voor een kinderdagverblijf, maar dat is gelukkig nu klaar.
Daarna kon ik me concentreren op het maken van de lakentjes voor m'n a.s. nichtje en leuke hoezen voor het aankleedkussen. M'n zusje koos de stofjes en ik ging aan de slag. En dit is het resultaat.
Foto Saabs Houten Speelgoed
Wil je nu ook zo'n aankleedkussenhoes maken? Dan heb ik hier een heel bruikbare tutorial voor je gevonden bij Prudent Baby.
Heel veel succes, en ik ben benieuwd naar jullie creaties. Foto's zijn welkom :-)!


Zie je trouwens dat kaartje erbij van die 2 lieve hertjes? Dat is een stempel die ik kocht bij Moosmade en ontworpen door Studio Neeltje.
Later zal ik hier meer over schrijven..

Geen opmerkingen: