zondag 10 maart 2013

Showtime

Ook hier kwam een hardnekkig virus voorbij, die ons niet echt ziek maakte, maar wel "Oh-zo-ellendig". Ken je dat? Er komt helemaal niets uit je, behalve snot en nog meer ellende waar ik beter niet over uitweid in m'n logje ;)...

**Maar evengoed in die afgelopen periode tijd gehad om dingen te doen en ook nog foto's te maken..**
Ik zal het jullie even showen :)...



Recept uitgeprobeerd van een citroentaartje: 
Hij smaakte erg lekker, behalve die citroenen dan. Ze zagen er op zich mooi uit, precies zoals in het boekje, (de 2e keer dan, de 1e keer deed ik ze overnieuw, omdat het niet smaakte haha) maar ehhh, te eten vond ik ze nog steeds niet, wat deed ik fout ;)??


 Een geldenvelopkadootje gemaakt voor 13-jarige meid (wauw, wat is ze al weer groot)..



 Genieten van het voorjaar binnen en buiten (!) (daar kwam de lente toch even stiekem om een hoekje kijken he? Maar och, wat was hij weer snel weg..)


 Mooie bloemen van een lieve vriendin gekregen, nog meer om van te genieten...


 En ik maakte voor in ons nog wat steriele toilet een lijst om foto's in te hangen.
Voor 3 euro gescoord bij de kringloop, geschilderd en touwtjes in gemaakt, klaar om vol te hangen met veel fijne herinneringen..


 En dan is dit mijn volgende project...
Dit hoekje stoort me al een tijdje. Mooie kast, maar crème, die moet wit geverfd. En het is een ratjetoe aan losse spullen die daar terecht komen, wat niet zo mooi staat, dat kan natuurlijk beter, maar goed elk huis heeft wel zo'n hoek volgens mij.. Die printer (zie je hem daar op die plank staan?) kan ik ook maar nergens kwijt.. De boeken moeten nog heel even blijven, want Manlief is aan de studie..
Misschien moet ik een stofje of leuk papiertje scoren voor achter het glas, dat lijkt me voor nu de beste oplossing.
Dus hier ben ik mee zoet de komende tijd, eerst lekker verven, dat vind ik heerlijk..



Ben gek op tips, adviezen en suggesties.. Dus mocht je nog wat leuks bedenken voor mijn hoekje hier,
laat maar weten!
Waar zijn jullie zoal mee bezig?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed idee van die lijst in het kleinste kamertje!
Tja, die kast, rommelhoekje, heel herkenbaar om eea tussen de kast en muur te zetten!
..en inderdaad handig om het glas te "beplakken". Je kunt natuurlijk een transparant stoje nemen of iets kantachtigs, of iets zodat je helemaal niet ziet wat er in de kast staat.
Ben benieuwd wat het gaat worden!
groetjes,
Letty

La Romanza zei

Hey Saab, leuke foto's met mooie spulletjes.
Het idee voor je kast is prima, ook mooi is ondoorzichtig plakplastic waar ja dan een afbeelding of woord uitsnijdt.
Ben wel benieuwd hoor, laat je ons het eindresultaat zien.
Groetjes van Angelique

fieve zei

Leuke gezellige foto's hoor! Mijn man is nu een Computerkast aan het schilderen...ik ben erg benieuwd. Dus alle inhoud heb ik nu ook her en der in huis liggen. Ik ben druk met de traktaties van Fientje bezig! Foto's volgen nog! X

Kim zei

Mooie foto's!
Die taart ziet er heerlijk uit, precies zoals het in een boek zou staan (ben zelf geen keukenprinses dus kan je ook niet helpen met de waarom-smaken-die-citroenen-zo-smerig vraag!)
Leuke manier om geld te geven. Zo'n zelfgemaakt envelopje met tape maakt alles al een stuk vrolijker :D Viel zeker wel in de smaak!

(lente...ja, kom terug!!!)

Wat een leuk idee om zo de wc wat op te vrolijken. Die kleur is ook zo mooi!
Ben benieuwd wat je met de kast gaat doen...

Lisanne van de Klift zei

Ik vind het een leuk hoekje! Kast verven is altijd leuk :-) Ik hou van verandering! En de boeken... je kan ze ook kaften. Leuk papiertje erom en het ziet er heel anders uit!

Liefs Lisanne
lisannevandeklift.blogspot.com

Bij Saab zei

Bedankt voor jullie reacties :0, Inspiratie!! Ik hou er van..
De kast is inmiddels al 2 x wit geverfd (aan de buitenkant) Over de binnen kant ben ik nog aan het twijfelen. En eigenlijk ook over m'n muur, die is groen en vind dat nog steeds een mooie kleur. Maar wil ook wel weer eens iets anders :).
maar goed, natuurlijk krijgen jullie (ooit hihi) het eindresultaat te zien..