dinsdag 20 november 2012

Dagje Kringloop

Naast het druk verwelkomen van de Sint en zijn Zwarte Pieten, het zingen van liedjes, schoentjes zetten, zoeken naar al dat verdwenen geld
**"Komt dat allemaal wel goed??",  vragen ze zich hier af??**
en de Jongens ontspannen houden in deze spannende tijden,
hadden mijn mams en ik nog een dagje vrij voor onze favoriete hobby: "Kringlopen"
Ik kan jullie alleen nog maar de snelle Instagram-fotootjes laten zien van de spullen die ik NIET :) kocht.. Zag er de potentie wel van in, maar of mijn smaak niet, of geen (geschikte) plek **en soms kan je gewoon niet alles kopen, want dan heb je zoveel "rommel" in huis**.
Thermoskan..
We waren ook druk aan het zoeken naar spullen, die snakken naar een opfrisbeurt. Ik kan daar echt mijn ei in kwijt, vind het heerlijk om dingen op te knappen. In ons dorp op 16 december is er een kerstmarkt, waar ik voor de tweede keer zal staan met mijn zelfgemaakte spullen en gerestylde prullen.
Maar nu moeten jullie het dus doen met mijn Instagram-fotootjes..
Kartonnen koffer... Ehh, waarom had ik deze ook al weer niet gekocht?


Drie typemachines gezien die dag..

Lekker fout retro-stoeltje, maar oh zo leuk als het je smaak is..

Ja ach, die Douwe Egberts-blikken zijn altijd handig..
 
Nieuwsgierig naar mijn gekochte spullen? Komt binnenkort hier te staan....echt.....


Geen opmerkingen: