vrijdag 31 augustus 2012

Back Home

Terug uit "Viva la France"! Twee weken genoten in behaaglijke temperaturen, in een loom standje, de dagen door komen met BBQ-en, zwemmen, spelen, genieten, lezen en niets doen. Helemaal gebruind en "ZEN" weer thuis..
En dan zachtjesaan komt het "gewone"leven weer in zijn ritme, voetbalseizoen is begonnen, volgende week jongens weer naar school en wij aan het werk.
Nu eerst tijd om een momentje mijn blog te bekijken en wat valt als eerste op? Een reactie van Readkapke: "Stuur je je adres even op als je terug bent?" M'n adres opsturen?? Het zal toch niet? En ja hoor! Ik heb de give-away gewonnen van haar! Hoe tof ik dat? Een handgemaakte stempel naar eigen idee, echt super! M'n wensen zijn al doorgegeven aan haar: iets met Bij Saab natuurlijk en een hartje erbij. Voor wie haar blog nog niet kent: hier kom je bij haar blog die inspirerend is voor hip en handgemaakt hergebruik, iets waar ik ook erg van hou. En daarnaast heeft zij ook nog eens een winkeltje waar ze haar gave spulletjes verkoopt!
Kortom: een plezierige afsluiting van de vakantie, waarover later nog meer!

Hebben jullie allen ook een fijne vakantie gehad?


2 opmerkingen:

Unknown zei

Ik sta op het punt om naar de brievenbus te vertrekken dus kom maar op met dat adres! marjon_pander@hotmail.com!

MeMaree zei

Dat is nog eens een leuk welkom! Veel plezier ermee. Groetjes, Maria