maandag 23 april 2012

The girl who ate anything

Ben je ook zo gek op lekker eten? Ik wel in ieder geval, helaas niet altijd goed voor de weegschaal, maar eten is echt een feestje.
Zo kwam ik op het blog van The Girl Who Ate Everything, een feestje om te lezen, een feestje om de recepten uit te proberen en zelfs haar foto's zijn een feestje.
Overtuig je zelf en bezoek deze blog van Christy, die zichzelf een "Foodaholic" noemt.

Lasagna Cupcakes


Cilantro Lime Shrimp
Chocolate Souffle
Alle foto's van The Girl Who Ate Everything.

Zie je waarom ik voor haar blog gevallen ben? Ziet er toch heerlijk uit?

4 opmerkingen:

MeMaree zei

Zeg dat wel! Ik ga er eens een kijkje nemen... :) Heb jij al recepten uit geprobeerd van dat blog?

Bij Saab zei

Nee nog niet, heb dit blog pas gevonden, dus binnenkort maar eens wat uitproberen!

Kris zei

Hoi Saab, alles goed? Groetjes Kris

Bij Saab zei

Hoi kris,

ja alles goed! Ben een tijd er even tussenuit geweest! Ik weet het..
Met jou ook?

Groetjes Saab