woensdag 14 september 2011

Bezig Bijtje

Een IenIeMini bericht om toch even wat te laten horen! Ben druk bezig met Saabs Houten Speelgoed, gaat veel tijd inzitten om al dat houten speelgoed een opknapbeurt te geven wat helemaal naar mijn zin is, maar leuk is het wel. Binnenkort maar weer eens op zoek naar nieuwe schatten!

Verder is mijn lieve zusje (en de enige :)) al weer ruim 26 weken zwanger, en binnenkort ga ik ook voor haar aan de slag. Het is namelijk een meisje! En aangezien er al 4 jongens zijn bij ons 2-en, is dit natuurlijk hele andere koek en kan ik heerlijk los met al dat roze..

Foto www.kaartje2go.nl
Ik ben nog aan het denken wat ik allemaal voor haar ga maken. In ieder geval een lakensetje, aankleedkussenhoes, een boxkleed en een mobiel. Dat is wat ze vroeg of ik wilde maken. En dan nog vele extraatjes natuurlijk :))..
Oke, goed, dat word dus nu gelijk stoppen met schrijven en Hup naar boven achter de naaimachine..
Als jij nog een leuk idee hebt voor kraamkado? Laat het me maar weten, want ideeen zijn altijd welkom.

Geen opmerkingen: