woensdag 15 juni 2011

Een blog geboren..

Zoals eerder beloofd in mijn eerste blog, zal ik me nog eens wat uitgebreider voorstellen. Mijn naam is Sabrina, een 30-plusser, getrouwd en mama van 2 jongens van 9 en bijna 4 jaar.. Ik ben werkzaam als parttime-verpleegkundige. Manlief zit als schipper in de Baggerwereld en is dan afwisselend 6 weken weg en weer 6 weken thuis.
Sinds 2 jaar ben ik begonnen met een webwinkel Saabs Houten Speelgoed vanuit het gevoel om altijd wat leuks te maken en creatief bezig te zijn en hier anderen blij mee te maken.
Verder ben ik nog een dochter, een zus van een zwanger zusje (joepie, nog een neefje of nichtje erbij en weer heel veel leuke dingen te maken..), een tante, een schoonzus, een schoondochter, een vriendin, collega etc..
Kortom.. tijd tekort!

Waarom ben ik dan ook nog deze blog gestart? Goede vraag.. Mijn 1e gedachten om een blog te starten, is om te schrijven over allerlei grappige, creatieve en mooie onderwerpen die over kinderen, soms misschien iets meer over jongens dan over meiden ;), over hebbedingen, webwinkels en tutorials die te vinden zijn op het wereldwijde web. En wat dacht je van (oven)heerlijke en makkelijk, snelle recepten?
Onderwerpen die leuk voor mij, maar misschien ook wel voor anderen. Ik kom soms zoveel leuke dingen tegen, die ik dan weer vergeet, of ik vind dat een ander dit niet mag missen.
Maar verder wil ik ook schrijven over allerdaagse dingen uit ons leven, als herinnering voor mij en mogelijk herkenbaar voor andere mama's. (of niet ;))..
Kortom, genoeg om over te schrijven..

Dus ben jij ook een mama, oma, zus of vrouw en op zoek naar mooie spullen, ideeen voor kinderen, recepten of gewoon wat lekker leesvoer? Kom nog eens langs Bij Saab.. en wie weet vind je net dat leuke idee dat je nodig hebt..

Ben benieuwd wat je er van vind, laat gerust een reactie achter of heb je zelf al een hele mooie tip die geen vrouw mag missen :)..

Geen opmerkingen: