zaterdag 11 juni 2011

Aardbeien

Hmmm, vandaag waren we met onze jongens in een tuincentrum en daar zagen we aarbeienplantjes staan. Ze wilden deze gelijk meenemen om zelf later aardbeien te kunnen plukken..
Nu lijkt het me altijd enig om een eigen moestuin te hebben met weelderige groenten en fruit dat staat te bloeien in de tuin om dan een later een overheerlijke maaltijd klaar te maken met superverse groenten, of zelfgemaakte jam.. (Ehhh, heb ik dat nou echt net opgeschreven??)
Maar goed, laatst had ik van een vriendje van mijn oudste zoon aan de deur 2 kleine tomatenplantjes gekocht en nu was ik ze dus helemaal vergeten! (Shame on me) Eentje staat er nu nog vrij zielig bij, maar die andere ging het echt niet meer redden. (En eigenlijk lust ik helemaal geen tomaten, maar dat even terzijde)
Dus ja, een moestuin, dat is waarschijnlijk een beetje te hoog gegrepen, misschien ooit als ik alle tijd heb..
Maar om even terug te komen op die aardbeienplantjes, die hebben we dus wel gekocht, en nu maar hopen dat we binnenkort wel verse aardbeien op brood kunnen eten :))..


Fijn weekend,

Geen opmerkingen: